Gå til innhold

Nye sko


Anbefalte innlegg

I anledning høstens irriterende tidlige ankomst til vestlandet trenger jeg et par nye sko. La oss kalle det høstsko selv om jeg kommer til å bruke dem hele året. Det er altså snakk om sko til daglig bruk, og til daglig går jeg stort sett i sorte eller mørke jeans og mørke jakker. Alternativt T-skjorter i fjonge farger om det er varmt nok til å la jakka bli igjen hjemme. Ettersom jeg bor i Bergen trenger jeg neppe nevne at de absolutt må tåle å bli brukt i regnvær, i alle fall til korte spaserturer mellom bil, butikker og hus.

 

Jeg har tidligere brukt et par Ecco-sko jeg har vært veldig fornøyd med. Ettersom mine føtter er forholdsvis store og brede (størrelse 46-47) har Ecco ofte vært veldig gode for meg å gå i. Jeg har allerede blitt anbefalt en ny type i deres BIOM-serie. Men jeg vil veldig gjerne ha andre forslag om noen kjeder seg såpass at de vil slenge ut noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

adidas originals Decade Hi - White / Lone Blue / Bluebird - http://images.prodir..._Main/35531.jpg

 

Ville personlig tatt en lignende modell med borrelås og litt annen "brem", men den er visst ikke å få tak i her.. Converse er mainstream, kan vel egentlig ikke si at disse er det samme? Har isåfall ikke sett noen med disse. Kjedelige Converse derimot.. Kan også legge til at jeg har fått utrolig mange fine komplimenter fra alt mulig av folk, om nettopp disse skoene. Har selv gått i alle slags joggesko, og noen par Converse, ingen ofret et blikk. Ikke at jeg er så veldig opptatt av slik oppmerksomhet, men når oppmerksomheten viser seg så stor, da går jo det ann å sammenligne..

 

Absolutt konge sko, men litt dyre i Norge tror jeg at de er, men hva skal man si? Converse er jo skvip. Med all respekt til dere som forguder Converse..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Trur ikke akkurat det er sko de fleste mennesker legger merke til, men Converse er også ganske deilig å gå i. Men ville nok anbefalt de The Red Knight snakker om, har samme type sko bare i Nike. Å de er en himmel å gå i :)

De Nike skoene var bare ufyselig stygge. Nei, skal du ha et par sko du kan bruke året rundt burde du kjøpe deg et par chukkas/desert boots. Poster noen bilder av et par jeg kjøpte for ikke så lenge siden, her er noen bilder som Christan B har tatt av de samme skoene:

Disse skoene er fine, men fortsatt uformelle nok til at du uten problemer kan bruke de til jeans etc. Skal du ha disse må du ta kontakt med Meermin på epost, du får dem også i semsket.

Nt2WP.jpg

urNlU.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

nxbo8.jpg

 

De er for fantastiske. Jeg vil bruke de hele tiden fordi de kan brukes til absolutt alt, samtidig vil jeg ikke bruke de i det hele tatt, for jeg vil ikke slite de. Vurderer å kjøpe et par til, slik at jeg kan ha et par bare stående til pynt.. Jeg beundrer de hver dag og det bare kiiiler i tærne. De er så jævli kule, såå rikige akkurat nå, og akkurat sånn jeg har drømt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...