Rolfemann Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 17-tonns monster blåser røyk fra nesen. Gigantisk bille-robot skremmer japanere Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fet.. Men hva kan/skal den brukes til ? (Annet enn å vise frem.. som kunst:p) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvordan forsvarer man pengene som er brukt til dette? Jeg ser egentlig ingen logisk konklusjon. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvordan forsvarer man pengene som er brukt til dette?Jeg ser egentlig ingen logisk konklusjon. Hvorfor må mann forsvare et hobbie eller interesse?? Er jo takket til slike at vi har teknologisk fremgang. Hvorfor bruker noen ti tusner på gaming PC, mens andre på klær? 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Meanwhile in Japan.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg ser ingen skremte japanere. Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skjønner ikke en dritt av hva de sier i den nederste videon, men morsomt er det:P Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kult på en måte, men også ubrukelig med tanke på at den bare kan "gå" på flat mark.. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Morsomt hvor mange gigantiske leketøy som lages på andre siden av jorden ^^ De har i det minste ikke mangel på fantasi. Lurer på hvor mye penger som blir brukt på ting som dette xD Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hvordan forsvarer man pengene som er brukt til dette? Jeg ser egentlig ingen logisk konklusjon. Nie, dette er jo det verste man kan bruke penger på, liksom. Endret 7. september 2012 av ancient_scars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg