Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Problemet med CD er at da får du ikke slettet den fila som heter ei.cfg. Men tror det ligger engelsk Windows 7 Home Premium ute, så du slipper å modifisere den norske Pro-utgaven. Det er Home Premium du skal ha? Det er det som står på mitt lisenskode-klistermerke i hvert fall. Merkelig at du ikke får det til. Du har kanskje en annen maskin, så du kan sjekke om den klarer å boote Windows fra minnepinnen? Endret 7. september 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
matjam Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Prøvde med en annen pc, men det fungerte heller ikke på den... Med samme error. Har det noe å si om USB pennen er NTFS eller FAT? Men nå gå jeg mektig lei av dette. Du nevnte noe om at dette var "Eliminasjonsmetoden". Betyr det at der er flere metoder for akkurat denne oppgaven? Kan du eventuelt nevne noen så jeg får fått dette overstått? Takk igjen. Endret 7. september 2012 av matjam Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har du formatert minnepinnen skikkelig før du brukte "Windows 7 USB/DVD Download Tool" til å legge iso-fila på minnepinnen? 1 Lenke til kommentar
matjam Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Jepp. Så skikkelig som Høyreklikk -&--#62; Formater blir. Forresten så brukte jeg Yumi i stedet for W7 USB/DVD Tool. USB/DVD Tool ville ikke la meg velge ISO filene jeg valgte og mente at de ikke var gyldige. Men Yumi derimot lot meg. Endret 7. september 2012 av matjam Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Windows 7 USB/DVD Download Tool hadde ingenting imot fila da jeg prøvde på min maskin. Kanskje laste den ned på nytt? Yumi vet jeg ingenting om. 1 Lenke til kommentar
matjam Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg søkte litt rundt på youtube og fant denne: Den er utdatert, men ser ut til å være fult brukbar. Vet noen om en mer dated metode som går i samme dur som den der? Altså å overføre windows og andre filer til den nye fra den gamle ved å koble dem i raid. Og i så fall, hvordan bestemmer jeg hvilken av de skal være master og slave? BIOS? Endret 8. september 2012 av matjam Lenke til kommentar
matjam Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Der. Fikk låne en cd og nå fungerer det. Ferdig installert og alt. Takk så meget for hjelpen. Endret 8. september 2012 av matjam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå