stiansa Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Går det an å bruke? Jeg innser at jeg burde ha funnet ut av dette FØR jeg kjøpte et sett med kabler til kr 695,- men jeg hadde litt dårlig tid i går. :-) Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tror dessverre ikke det går. Når jeg ser på AX1200 kablene på komplett, så står det i hvert fall at de bare passer med AX1200 PSU-en. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756994 Men jeg synes det høres litt rart ut, så kan ikke si jeg er bombesikker. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tviler, i motsettning til resten av kabeltypene i PCen så er kablingen UT fra modulære PSU'er IKKE standardisert. Noe som betyr at produsentene snekkerer selv og de ikke passer om hverandre. Så mest sannsynlig har du gjort ett stort bomkjøp her. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Og selv om kabler skulle tilfeldig passe fysisk, må man -aldri- bruke dem med mindre man er banna bein sikker på at de er kompatible. Ellers kan man svi i filler både ditt og datt. Det har jeg sett folk gjøre før. Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Tilfeldighetene ville det slik at da jeg gikk gjennom litt rot i en hylle i går, så fant jeg fire reservekabler som fulgte med strømforsyningen min i en bærepose med gamle datadeler. Så da blåser jeg vel egentlig i de nye AX1200-kablene mine. Kanskje jeg kan bruke dem en gang i fremtiden? Eller kanskje komplett er så greie at de lar meg bytte dem inn mot noe annet? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 14 dagers angrefrist.. send dem tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå