Gå til innhold

SUPRA Skytop II sko - burde jeg?


Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe Supra Skytop II sko. Som Justin Bieber bruker i musikkvideoen til Boyfriend. Han hadde de gulle.

 

Trenger flere forslag om jeg burde eller ikke, mange sier de er altfor høye til vanlig bruk/kjendiser kler det ikke du. osv..

 

Isåfall, hvilken farge? Grå, hvit, gull..?

 

Setter pris på svar :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No go. Har selv et Skytop II par, som jeg dog ikke bruker lenger.

 

supra-footwear-skytop-2-black-suede-s01005-blk-chad-muska-skytop-ii-schuhe-schwarz-v2.jpg

 

Om du skal ha et par fra Skytop II serien ville jeg gått for en slik fargekombo. Gull er ikke mye pent. Finnes flere modeller som har en mye bedre fargekombo som vil være lette å bruke, og ser bedre ut.

 

En tråd som passer bedre til dine spørsmål:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1193190&st=3260

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

No go. Har selv et Skytop II par, som jeg dog ikke bruker lenger.

 

supra-footwear-skytop-2-black-suede-s01005-blk-chad-muska-skytop-ii-schuhe-schwarz-v2.jpg

 

Om du skal ha et par fra Skytop II serien ville jeg gått for en slik fargekombo. Gull er ikke mye pent. Finnes flere modeller som har en mye bedre fargekombo som vil være lette å bruke, og ser bedre ut.

 

En tråd som passer bedre til dine spørsmål:

http://www.diskusjon...1193190&st=3260

 

Hvorfor bruker du lenger ikke? altfor høye?

Lenke til kommentar

Byttet stil. Bruker dem en gang i blant, men er svært sjeldent. Liker dem fortsatt godt da :)

De er ikke så høye som de kan se ut som. På det høyeste punktet er de ikke mer en ca. 6 cm høyere en et par Converse.

 

Bruker converse fortidn... bare 6 cm mer er ikke mye.. Skjønner hva du mener med byttet stil, bytter ofte, og taper på at gamle dyre klær blir liggende..

 

Takk for hjelpen! Jeg går for Supra Skytop II :D :D :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenker å kjøpe Supra Skytop II sko. Som Justin Bieber bruker i musikkvideoen til Boyfriend. Han hadde de gulle.

 

Trenger flere forslag om jeg burde eller ikke, mange sier de er altfor høye til vanlig bruk/kjendiser kler det ikke du. osv..

 

Isåfall, hvilken farge? Grå, hvit, gull..?

 

Setter pris på svar :wee:

 

Hvor skal du kjøpe dem? :)

 

Tenker å kjøpe Supra Skytop II sko. Som Justin Bieber bruker i musikkvideoen til Boyfriend. Han hadde de gulle.

 

Trenger flere forslag om jeg burde eller ikke, mange sier de er altfor høye til vanlig bruk/kjendiser kler det ikke du. osv..

 

Isåfall, hvilken farge? Grå, hvit, gull..?

 

Setter pris på svar :wee:

 

 

 

Hvor skal du kjøpe dem? :)

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe Supra Skytop II sko. Som Justin Bieber bruker i musikkvideoen til Boyfriend. Han hadde de gulle.

 

Trenger flere forslag om jeg burde eller ikke, mange sier de er altfor høye til vanlig bruk/kjendiser kler det ikke du. osv..

 

Isåfall, hvilken farge? Grå, hvit, gull..?

 

Setter pris på svar :wee:

 

Hvor skal du kjøpe dem? :)

 

Tenker å kjøpe Supra Skytop II sko. Som Justin Bieber bruker i musikkvideoen til Boyfriend. Han hadde de gulle.

 

Trenger flere forslag om jeg burde eller ikke, mange sier de er altfor høye til vanlig bruk/kjendiser kler det ikke du. osv..

 

Isåfall, hvilken farge? Grå, hvit, gull..?

 

Setter pris på svar :wee:

 

 

 

Hvor skal du kjøpe dem? :)

 

Bestillte via onkelen min som kom fra england.. I størrelse 10.5 . Jeg passet dem ikke gitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...