bjoagutt Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei! Jeg bare lurer på om det er muligt å få fjernet stemmene i sanger i spotify? og visst det går an med et program eller noen plass. hvordan? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Prøv å søke etter sangens navn + "instrumental" eller "karaoke". Mange sanger finnes på internett uten vokal, for at folk kan synge selv. Programmer som fjerner vokalen fra en sang finnes også. Husker jeg brukte en plugin til WinAmp tidlig på 2000-tallet. Resultatet ble varierende, og oftest elendig. EDIT: Her er sangen "Stan" av Eminem og Dido. Eminem sin stemme mangler, så du kan synge den selv. Mye slikt på YouTube Endret 6. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Tusen takk for svar! hehe, ikke akurat synge selv jeg hadde tenkt men noen ganger er melodien å sangen veldig bra så ødlegger sangen eller i noen sanger all skrikingen ( screamo) Tusen takk for svar! hehe, ikke akurat synge selv jeg hadde tenkt men noen ganger er melodien å sangen veldig bra så ødlegger sangen eller i noen sanger all skrikingen ( screamo) +++++++ alle sanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå