reminett Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei! Jeg syntes det er interessant å lære om egenrealisering, målsetting, egenutvikling osv, spesielt når det kommer til business. Men også i forhold til personlighet osv. I den forbindelsen lurer jeg på om noen kan anbefale en bok som også er underholdende i form av at den er en fortelling om en eller flere mennesker - at man f. eks. blir med en person på en reise mot sitt mål etc... Vet ikke helt om jeg fikk forklart hva jeg mener godt nok... håper det Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vet ikke helt om jeg fikk forklart hva jeg mener godt nok... håper det Du burde lese The Fountainhead, av Ayn Rand. På norsk heter den Kildens Utspring. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1433802 Lenke til kommentar
espendejo Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ayn Rand er vel klassikeren her. Jeg har aldri begynt på den og kan ikke uttale meg. Ellers har vi selvfølgelig Peer Gynt. Historien om mannen som drar ut i verden for å finne seg selv. Etter mange opplevelser og stor suksess begynner han å skrelle en løk. Etter å skrellet lag på lag står han igjen uten kjerne, som seg selv. Først på dødsleiet går det opp for ham at seg selv, det var han hjemme. "Man skal ikke lese for at sluke, men for at se hvad man bruge". Lenke til kommentar
reminett Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Tusen takk for forslag. Tror jeg skal kjøpe meg Kildens Utspring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå