Fågelwrap Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Bures. Kan si litt om meg, er 19år gutt fra det indre Jakobselv. Denne guiden er ment til enslige mannfolk eller desperate folk som leiter etter knull. Så jeg vil dele mine erfaringer på dette, har over 10 i sex statistikken å har ikke noe good looking. Hoved tingen du først må gjøre er og være en grei og snill mann, gjerne ha erfaringer på nakotiske rus stoffer, jenter blir ofte veldig WOOW av og høre på erfaringer osv.. men ikke fortell om misbruket ditt om du bruke stoff, det er en skremsel for jenter, aldri snakk om andre jenter om du er ut etter forhold. Fest er plassen for og finne knullevenn, du må fostre opp jakt instinkt til damene med og være hard2get, gjerne snakk med venninnen til jente også så vil ho kjenne konkurransen, men vær ops! ikke vær desperat med å ta ho i sengs, det vil bare være feil. Ikke bli for full, men vær vill og ha awesome spendene tema og snakke om, ikke snakk om matte eller din super duper 1337gamer pc du har, eller hvor mye penger du har, jenter avskyr Pappagutter. Jentene jeg har vært på blir veldig fasinert når man snakker om rusmidler, hva det gjør og hvordan det påvirke folk, snakk om erfaringer fra folk med rusproblemer men ikke nevn navn, det kan påvirke den videre stegene du må ta. Hold deg unna rusmidler på festen, det som er viktig er at du tar tiden til bruk, tenk på mikemus og donald duck hvis du kjenner deg kåt som faen, ta det med ro du vil få noe. Vold generelt er skremsel... av 99prosent av alle festene jeg har på og når vold oppstår, så forlater nesten alle jenter festen og heretter kan vi kalle dette en pølsefest, så hvis du er homofil kan dette være en løsning. Steg 2. Ta ho med på rommet, men vis at du ikke er en noob gamer g33k, ikke gå rett på sak det oppfattes som turn of på jenter, du ska jo være hard2get. Men faen ikke snakk om andre ting, se ho i øyene og smil ikke vær en surpromp! si til ho hvor awesome ho er (definasjon av awesome) :`? = Du er artig, du er en artig jente, du er en jente jeg vil bli bedre kjent med, du er bedre en de fleste jentene. Kan fortelle steg 3 (hvordan få seg kjæreste) etterpå, skal nu ut og kjøpe inn produkter (styling sett) som jenter liker. Snakkes etterpå 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Lol, what is this? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Rusmidler gjør rare ting med folk. 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 wat Lenke til kommentar
Fågelwrap Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Rusmidler gjør rare ting med folk. Det er sant, men jeg skriver dette på en seriøs grunnlag Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dette er det dumeste jeg har lest på lenge. Herre så teit. Guide til å få deg en pulevenn? Snakk om rusmidler? 1 Lenke til kommentar
Fågelwrap Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Steg 2, hvordan få kjæreste. Hei igjen kjære folk. Vil kort fortelle en guide på og skaffe seg et forhold. La oss si at du er forelsket eller har et øye for en jente, det er som en aksje handel du må følge konstant med men ikke stalke, du må spille kortene dine riktig og se på hva ho liker, ikke vær en jævla tøffel for ho du må tørre og stå for dine egne meninger, vær det samme som du er med venner når du er med ho, ikke forandre stemmen til en psykose baby dialekt. Feks på en diskusjon på date; Du: Heihei. J: God kveld til deg også. Du: finne på noe seinere idag? &--#60;-- dette er et spørsmål som viser en relativt interesse. J: Ja det kan vi godt hva med en film? Nu er det jævlig viktig at du nevner en film som både du og ho har interesse for, ikke bare noe som ho liker, du skal jo tross hygge deg. Skrekk er et bra forslag Du: Tjaa det vi vell, har en del filmer hjemme (( nu er samtalen hypotetisk sett over)) men husk, ha en interessert tema om du ønsker og fortsette samtalen!! Feks på dårlig fortsettelse: Du: du er søt. Jenta: Tnåå takk (( kan være bra, men der går du rett på sak, er stort sett en gambling du gjør)) La ting komme av seg selv, ikke forhast deg, et forhold skal bygges opp av følelser og ikke av lillemannen din i buksa, da kan du like godt bare gå til steg 1. Kan skrive mere, er sliten av og skrive. Snx Endret 6. september 2012 av Fågelwrap 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Du trenger absolutt ikke skrive videre. Helst ikke faktisk. Lenke til kommentar
Fågelwrap Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Dette er det dumeste jeg har lest på lenge. Herre så teit. Guide til å få deg en pulevenn? Snakk om rusmidler? Mange jenter liker ikke perfekte Pappa gutter fra Bærum med 40tusen i ukelønn, jenter liker fart og spenning i livet, gjerne gråsonen. Min pulevenn liker å høre på rus debatt, det har også reddet ho ut av skråplanen, mange vet ikke konsekvensene av feks; Cannabis, feks; mange ser på opiat piller eller benzodiazepiner som barnemat, men det er hardcore drugs som tar livet av tusen av tusen folk pga overdose osv.. Du trenger absolutt ikke skrive videre. Helst ikke faktisk. Syntes jeg måtte skrive en liten guide Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mange jenter liker mye rart. Guiden din er helt håpløs til å få noe som helst. "Du er søt" "Tnåå takk" Jeeeses. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dette er nice. Hvordan bør jeg gå frem på en fest hvor det kryr av folk? Om jeg er ute etter litt kos. 2 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg nekter å tro det fins noe guide til dette. Stenges. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg