Gå til innhold

Ny stasjonær, denne god nok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jo litt ann på hvilke krav du setter. Oppløsning, osv...

Men ville tenkt meg om to ganger før jeg hadde bestillt noe fra Komplett, som de ikke har på lager. Bestillte meg ett hjemmekino anlegg der for snart 1 måned siden, som heller ikke var på lager. De har hittil bare utsatt leverings tiden. Så stol ikke helt på leverings tiden på ting de ikke har på lager. :innocent:

Lenke til kommentar

Til 4000 kr er det lurere å handle brukt.

Spessielt HD 6850 og HD6870 disse skjermkortene er nok verdt halv pris på bruktmarkedet om de er brukt 1-2 år. Eller GTX 560.

Alt fra X4 960 til X6 1100T eller i7 920 til i7 950 oppsett burde vel fysisk være mulig å få tak, brukt men er noen som selger med så stive priser brukt at det er bedre å kjøpe nytt.

Den du foreslo er vel ikke noe særlig til både spilling eller videoredigering selv om det fysisk er mulig å bruke den til det gir dette lite for pengene.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Av det jeg fant på bruktmarkedet:

http://www.finn.no/f...nnkode=37009731

• Nvidia GeForce GTX 570
  • ASUS Sabertooth P67 Sandy Bridge
  • Intel Core i5-2500K CPU @ 3.30 GHZ Quad-core 8GB RAM Corsair 1600MHz CL9-9-9-2-4 750W PSU Corsair
  • Kabinett + dvd brenner

Ville jeg prøvd maks 4500 kr det ville vært langt bedre kjøp en det du nevnte, hvis dette er brukt i ca 2 år er det ikke så veldig stiv pris. Skjermkortet er kanskje litt utdatert, prosessoren er god overklokker.

SSD disk bør du vurdere samsung 830 eller crusial M4 istedenfor.

Trenger du skjerm som linker på finn ville jeg spurt om han er villig å selge den for 800 kr.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...