Niklasp Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Asus oppgraderer samtlige GTX 660 Ti-modeller. Nå kan du få raskere skjermkort Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Det rimeligste skjermkortet selskapet slapp har sluppet skrivefeil? Endret 6. september 2012 av stelar7 3 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) fastvaren.... FIRMWARE. hater fornorsking på en side som dette, heter HARDWARE.NO IKKE MASKINVARE.NO Endret 6. september 2012 av cannibalguppy 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skjermkortet mitt blir jo ikke raskere av dette! Misvisende... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skjermkortet mitt blir jo ikke raskere av dette! Misvisende... Har du et Asus Geforce GTX 660 Ti-skjermkort? I så fall kan du laste ned oppgraderingen fra Asus' nettside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei, men ifølge tittelen så blir skjermkortet mitt raskere. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det blir det også. Eller mener du at det er KUN hardware som gjør et skjermkort tregere eller raskere, og ytelsesforbedring i software er "falsk" ytelsesforbedring? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) denne softwaren gjør jo at den bruker hardwaren mer effektivt og hardere=raskere kort vil bare si at for 2200 kr får du ikke bedre enn 660ti. kjøpte det til lanpc og fyttirakkern og bra det kortet er! Endret 6. september 2012 av cannibalguppy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mkvarner prøvde å være morsom, når han påsto at hans GPU(som sikkert ikke er et 660TI) ble raskere av å laste ned programvaren. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nei, men ifølge tittelen så blir skjermkortet mitt raskere. Gratulerer med pris for årets mest smålige kverulant. 1 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nei, men ifølge tittelen så blir skjermkortet mitt raskere. Og det er nøyaktig det som skjer.. Det blir 3-8% raskere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå