sepaatv Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har sølt litt vann i tastaturet mitt og kommer derfor ikke lenger enn til der jeg må skrive inn passord for å komme inn på pcn min. Det er vel 2-3 knapper som er ødelagte. Det som skjer når jeg trykker på de er at det kommer to tegn inn der jeg skal skrive passordet mitt. Selvfølgelig er de bokstavene som er ødelagte en del av passordet mitt. Kommer med andre ord ikke inn på pcn min. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Koble til ekstern tastatur og logge inn, endre passord til noe som ikke krever de ødelagte bokstavene og så får du tenke ut om du skal prøve å feks skaffe nytt tastatur og montere selv fra eBay eller sende den på rep Lenke til kommentar
sepaatv Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Men får ikke til å koble til et ekstern tastatur. Det kobles ikke til. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva slags tastatur er det du prøver å koble til? har opplevd problemer med gaming tastatur som har lys og slikt, men aldri med plain billigtastatur som feks Dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå