Joachim_F Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det nye Broken Sword-spillet har nådd målet på Kickstarter. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hadde vært noe med en oppfølger til BaSS, ja! Den kommer nok uansett uavhengig av hvor mye penger de får inn på Kickstarter. Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg vil ha BaSS2, men dårlig gjort at de krever $1 million for det.. Burde laget en seperat kickstarter Lenke til kommentar
MDD Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nydelig! Beneath a Steel Sky er muligens det beste adventure-spillet jeg vet av og jeg har spilt de fleste. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg vil ha BaSS2, men dårlig gjort at de krever $1 million for det.. Burde laget en seperat kickstarter De krever strengt tatt ikke det, de krever 200k! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ja, man kan jo greenlite ting, men så trenger det jo kanskje litt ekstra penger for å komme i mål. Litt skeptisk til den der med BASS2, men det hadde vært utrolig kult da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå