Joachim_F Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Etterlengtet oppfølger kommer i oktober. Les hele saken Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Om noen er nyskjerrig på hvordan dette spillet faktisk er, vil jeg ambefale å søke opp traileren på youtube. I motsettning til "vanlige" trailere viser denne nesten utelukkende gameplay med bare et par film klipp. Dette er sånn jeg mener trailere burde være for spill, det viser deg nøyaktig hva du kan vente deg når du faktisk spiller det, og ikke bare en pre-rendra scene som er laget kun for å se bra ut. Bare et tips. 3 Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har spilt NS i mange år, og har gleda meg lenge til oppfølgeren. Det har vært skepsis i miljøet om spillet i det hele tatt kom til å komme ut, men nå ser det ut til at det blir. Har selvfølgelig den ekslusive pakken. Gleder meg:D Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 tror det må være en av de bedre spillene som kommer ut i år CS kan ikke måle seg... selvom de har flere våpen og flere spillere en så lenge.. så er NS2 genialt.. og sykt velbalansert selv oppigjennom betatesten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Et av få spill jeg forhåndsbestilte på flekken før alpha uten å angre. Mye, mye respekt for de gutta. 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har hatt betaen i en evighet men har ikke prøvd den så veldig mye. Hadde egentlig håpet på at aliens ikke hadde commander... gleder meg likevel til det "ferdige" produktet. Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har hatt betaen i en evighet men har ikke prøvd den så veldig mye. Hadde egentlig håpet på at aliens ikke hadde commander... gleder meg likevel til det "ferdige" produktet. Tipper at det blir noen "lignende" levler senere.. hvor gorgene får "full" byggerett tilsvarende NS1... men vi får nå se... gleder meg mest til alien vs alien.. det må jo komme igjen tilsvarende NS 1. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvorfor skulle ikke romvesnene også ha kommandør? Jeg mener dette gjør det hele mer spennende. Håper ikke alle kartene er så klaustrofobiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå