Krismeko Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Høst ved Leirungsdalen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Høstfargene er såvidt begynt å komme, ved Leirungsdalen i Jotunheimen. Til venstre i bildet ses Knutshøe. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fint bilde av begynnende høst, grei komp, fine farger og skarphet.., nydelig natur. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Fint bilde av begynnende høst, grei komp, fine farger og skarphet.., nydelig natur. Mvh. Jan Åge Takk for kommentar, Jan Åge. Hadde en flott tur her sist søndag, først over toppene på Knutshøe og så tilbake nede i dalen. Vinden rusket godt til tider, og noen små regnbyger også i løpet av dagen, men god temperatur, godt å være ute Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 virkelig vakkrt landskap, jeg lurer litt på... visst du hadde vert foran buskene nede til høyre... ville det da blitt et renere uttrykk på bildet? for dybden skapes jo fint av vannet... Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 virkelig vakkrt landskap, jeg lurer litt på... visst du hadde vert foran buskene nede til høyre... ville det da blitt et renere uttrykk på bildet? for dybden skapes jo fint av vannet... Takk for kommentar. Det er virkelig et vakkert område dette her oppe ved Gjende ja. Har bildet i to andre versjoner også, den ene ganske nært det du foreslår her. Legger de ut. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vakker naturskildring. Flott å se meander i elveløpet der inne. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Et vakkert landskapsbilde med god komposisjon der du benytter 1/3 med himmel og hvor du har med en flott forgrunn. Vannårene er med å gir dybde og leder blikket på en opplevelsesrik reise Vakre høstfarger som du viser oss ! Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Høsten er på vei, ja. Bildene er gode å hvile blikket i - liker v1 best. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Dette ble jo svært så bra. Nydelig stemning. g flott himmel og et herlig lys. Jeg velger meg V1 tror jeg. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Vakker naturskildring. Flott å se meander i elveløpet der inne. Takk for kommentar Et vakkert landskapsbilde med god komposisjon der du benytter 1/3 med himmel og hvor du har med en flott forgrunn. Vannårene er med å gir dybde og leder blikket på en opplevelsesrik reise Vakre høstfarger som du viser oss ! Takk for din kommentar, Birger Høsten er på vei, ja. Bildene er gode å hvile blikket i - liker v1 best. Takk for kommentar Dette ble jo svært så bra. Nydelig stemning. g flott himmel og et herlig lys. Jeg velger meg V1 tror jeg. Takk for det, Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg