Joachim_F Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ubisoft har annonsert Call of Juarez: Gunslinger. Les hele saken Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Føler ikke at det er så lenge siden cartel kom. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Cartel var vel ein kombinasjon av omtrent alle dårlege idéar og klisjéar frå moderne spelindustri ein tenkjeleg kan presse saman i eitt produkt. Trur nok det er best for alle om vi berre gløymer det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Godt at de velger å gå tilbake til de to første spillene. Vet ikke helt hva de tenkte på med The Cartel, men klokt var det i alle fall ikke. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Første spillet i serien var helt og holdent det beste. Etter flausen med "cartel" så har jeg mine tvil til det kommende spillet. Lenke til kommentar
nilsth Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dette minnet meg bare på hvor mye jeg gleder meg til oppfølgeren til Red Dead Redemption. Men nå har jeg aldri prøvd CoJ.. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 etter tappen med 'cartel' så er det for sent å komme med en psn/live only tittel.. toget har kjørt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvorfor bare PSN og XBLA på konsollene? Ser uansett frem til dette. De to første spillene, og da spesielt det første, var veldig bra. The Cartel hoppet jeg over da jeg leste så mye negativt om det. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kan umulig bli verre enn Cartel, i alle fall... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Selvfølgelig vender de tilbake til Vesten. Ikke rart, siden The Cartel ble smadret av anmeldere. Sannsynligvis det verste spillet som kom ut i hele fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå