bigbang123 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kan noen si meg navnet på en HELT random blomst, som nesten ingen vet om? en blomst med et helt sykt italiensk navn Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det er jo ikke akkurat "random" når en skal velge ut en ukjent blomst med et helt sykt italiensk (???) navn. Hva er det egentlig du vil? Bare ha navnet på en blomst? Og italiensk? Sikker på at du ikke mener latinsk, altså det botaniske navnet? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 En blomst som ingen vet om liksom Hva som helst Skal ha prensentasjon på skolen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 En blomst som ingen vet om liksom Det svaret kommer du aldri til å finne. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Som ingen vet om? Da må du nesten ut og finne en ny blomst ingen har sett før. Lykke til! Til presentasjonen din kan du bare velge en hvilken som helst blomst, jeg tviler på det er mange i en normal skoleklasse som kan særlig mye om blomster. Vet du for eksempel hva en Taraxacum officinale er? Tipper du har både sett og plukket de...kanskje til og med smakt på. Ja, jeg vet du kun er ett søk unna å finne det norske navnet, men det var ikke poenget. Du burde forresten finne blomsten selv, det krever ikke mye, verken kunnskap eller innsats. Endret 6. september 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hortensia! Det er det eneste navnet jeg kan... Det og Tuja, men Tuja er vel en busk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå