Mgr_Buddha Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Le Tour Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Fint bilde, kledde seg godt i sort hvitt synes jeg. Fint med hvordan lyset kommer inn fra siden, treffer hjelmen til den forreste og de lange flotte skyggene fra syklene :-) Tenkter at de 3 syklistene kanskje kunne vært noe mer adskilte i rekka, men det blir bare synsing og veldig subjektiv smaksmessig :-) Reint teknisk håper jeg noen andre kan hjelpe deg med tips, som sagt likte bildet ditt, det gav meg en god stemning :-) Endret 7. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Takk for kommentaren, Jentungen. Fikk bare slengt opp kameraet og knipset uten å stille på noe som helst da de plutselig suste forbi. Hadde ikke noe tro på bildet før jeg kom hjem og kikket igjennom. Synes også at det gjør seg i S/H for da blir lyset mer lekent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg