gorsol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Trekker tilbake kontroversielt krav til PC-spillere. Les hele saken Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 vill denne ha tilbakevirkende kraft også? Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 vill denne ha tilbakevirkende kraft også? Lurer jeg også på? Men det tyder vel på det? I så fall skal jeg hamstre Ubisoft spill igjen! Har mista flere i det siste pga denne drittsperra! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvis dette er tilbakevirkende blir det noen Ubisoft spill på meg også. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Stolar ikkje på Ubisoft heilt enno. Dei må jobbe for å få tilbake tilliten eg eingong hadde til dei. 3 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Frister nesten litt med HoMM6 da... Men får vente og se. Endret 6. september 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
SynT Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Etter som eg har forstått det gjelder det samtlige UBI spill, så lenge det ikkje er multiplayer only spill. Har ikkje bekreftet det. Endret 6. september 2012 av SynT Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Intervjuet er forresten ei interessant øving i PR-svada. Likte særleg korleis ho meir eller mindre erklærte at frå no av er PC berre ein F2P-plattform. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Større sjanse for at man får mindre bugs eller lag i singelplayer mens man spiller. Ta for eks Splinter Cell Conviction til PC. Hadde store problemer med dårlig FPS og faller ut av singelplayer helt random.. The Witcher 2 (ja jeg veit dem ikke er hos Ubisoft) kan jeg ta som et annet eksempel på fæl DRM Etter dem tok den vekk så fikk jeg mye bedre framerate Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvis DRMen også fjernes fra eldre spill kan det være at jeg reiser på handlerunde i Steam rundt juletider og mesker meg med Ubisoft-spill, ja. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Måtte virkelig sjekke kalenderen, trodde at det var 1 April allerede. Selv om Ubishjait "fjerner" kopisperren så finner de nok en annen måte på å drite på sine kunder. 1 Lenke til kommentar
MDD Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Intervjuet er anbefalt lesning. Sjeldent eller aldri har jeg sett en av disse monstrøse spill-korporasjonene stilt mot veggen på denne måten. Etter å ha lest det er jeg mer overbevist enn noensinne om at jeg gjør rett i å boikotte Ubi. Håper virkelig ikke dette fører til at de selger nevneverdig mange flere kopier av sine elendige PC-utgivelser. UbiSoft hater PC-gamere. Endret 6. september 2012 av MDD 2 Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Et veldig lite steg for Ubisoft, et kjempe sprang for spillentusiaster! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Håper dem fjerner UPlay også så multiplayer kan faktisk fungere normalt snart. Ikke et eneste Ubisoft spill har hatt stabil multiplayer enda. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvis både DRMen og Uplay fjernes så er det plutselig håp for Ubisoft. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 hurra!!... da var det ingen grunn for pc brukere å pirate ubisoft spill lengre. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Faktisk større grunn i å piratkopiere Ubisoft etter at de fjernet kopi-sperren. Det at de har ført sine spillere bak lyset i såpass mange år med sin fiendtlige kopi-sperre og malware (Uplay), så håper jeg de fleste PC brukere har mere vett i huet enn å kjøpe spill ifra Ubisoft. Jeg er faktisk sterk motstander av piratkopiering av spill da jeg synes de fleste spill-utviklerene fortjener pengene, dog det finnes unntakene, slik som: EA/Dice, AW/Blizzard og Ubisoft. Dritselskap som ikke fortjener noen støtte og som jeg enda har et lite håp om at skal gå konkurs en vakker dag. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 hurra!!... da var det ingen grunn for pc brukere å pirate ubisoft spill lengre. Det har det heller aldri vært grunn til pga de forferdelig konsollportene Ubisoft spytter ut. Siden bare 5% av PC-markedet piratkopierer så vil man heller ikke se noen nedgang i kopieringen, men Ubisoft vil garantert se noen flere salg fra de som har sittet på sidelinja. Ubisoft hadde nok fått en enorm økning om de hadde fokusert på å lage bra produkter til PC, men dessverre har de ikke vist noen vilje til dette. Derfor holder nok de fleste PC-spillere seg unna Ubisoft også i framtiden. Det som er bra for Ubisoft er i det minste at ingen gidder å piratkopiere søpla deres, og det er jo det som er viktigst for dem. Ønsker forøvrig Ubisoft lykke til med de fremtidige lanseringene av Facebookspill, eller F2P som de selv kaller det. Det er tross alt mest penger å hente i casualsegmentet. 1 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ikke la dere lure! Alle nye spill fra Ubisoft blir gitt ut med "online features" som krever at man har konstant nettilkobling også for enspillerdelen. De kaller det ikke DRM, men i praksis har det samme funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå