Drawx Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei! Jeg kjøpte nylig en Derbi gpr racing 2012 model, det eneste som er litt surt er at den bare går i 45km i timen.. Derfor ønsker jeg å bytte noen deler, forgasser, drev, effektanlegg osv. Jeg ønsker at den skal ta 80-90, men er usikker på hvilke deler som lønner seg å kjøpe og hvilke deler som er best. Ønsker et svar så for som mulig -Jacob Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Hei! Jeg kjøpte nylig en Derbi gpr racing 2012 model, det eneste som er litt surt er at den bare går i 45km i timen.. Derfor ønsker jeg å bytte noen deler, forgasser, drev, effektanlegg osv. Jeg ønsker at den skal ta 80-90, men er usikker på hvilke deler som lønner seg å kjøpe og hvilke deler som er best. Ønsker et svar så for som mulig -Jacob Hei. Først vil jeg anbefale deg å dra innom: www.mopedportalen.com - Et av norges største forum og der får du svar på alt som har med moped og gjøre. Hei. Dette anlegget er bra på original sylinder. Hvis du skal kjøpe trimsylinder kan du vurdere Yasuni R2. http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=73_18967_19975_19979&products_id=3124&zenid=837bd9414893dac0919fcf1e5e959d55 Hvis du er fornøyd med 80-90 kjøper du et effektanlegg. Du vil fint klare 80-90 med bare et effektanlegg. Du må dyse opp, men da legger du bare ved en beskjed med bestillingen av en av pottene hos speedoptions.no om at du trenger riktig dyse og. Ferdinand som jobber der kan mye om trimming. Det er ikke lurt å skifte forgasser hvis du bare har trimpotte, den bruker bare mer bensin da. Kjøper du trimsylinder kan du skaffe deg større forgasser. Husk å kjøpe Pincaso turtallsperre fra speedoptions. Med den må du trykke på en trådløs knapp hver gang før du starter for å skru av sperren. Med sperren på vil den gå i 45 eller hva du har stilt den til. Endret 6. september 2012 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Drawx Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Hei! Jeg kjøpte nylig en Derbi gpr racing 2012 model, det eneste som er litt surt er at den bare går i 45km i timen.. Derfor ønsker jeg å bytte noen deler, forgasser, drev, effektanlegg osv. Jeg ønsker at den skal ta 80-90, men er usikker på hvilke deler som lønner seg å kjøpe og hvilke deler som er best. Ønsker et svar så for som mulig -Jacob Hei. Først vil jeg anbefale deg å dra innom: www.mopedportalen.com - Et av norges største forum og der får du svar på alt som har med moped og gjøre. Hei. Dette anlegget er bra på original sylinder. Hvis du skal kjøpe trimsylinder kan du vurdere Yasuni R2. http://www.speedopti...19fcf1e5e959d55 Hvis du er fornøyd med 80-90 kjøper du et effektanlegg. Du vil fint klare 80-90 med bare et effektanlegg. Du må dyse opp, men da legger du bare ved en beskjed med bestillingen av en av pottene hos speedoptions.no om at du trenger riktig dyse og. Ferdinand som jobber der kan mye om trimming. Det er ikke lurt å skifte forgasser hvis du bare har trimpotte, den bruker bare mer bensin da. Kjøper du trimsylinder kan du skaffe deg større forgasser. Husk å kjøpe Pincaso turtallsperre fra speedoptions. Med den må du trykke på en trådløs knapp hver gang før du starter for å skru av sperren. Med sperren på vil den gå i 45 eller hva du har stilt den til. tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå