ENY Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Hei. Jeg kjører for øyeblikket Ubuntu og ønsker å kunne bruke steam. Til det har jeg tenkt å laste ned Wine (andre muligheter?), og lurer da på om noen har erfaringer med dette. Har jeg mulighet til å spille alle spillene tilgjengelige på steam (såfremt jeg har dem og en maskin som kan kjøre dem)? Hvordan fungerer Steam på Ubuntu? Takker på forhånd! Endret 6. september 2012 av ENY Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det lagger, det er masse bugs også videre. Du får til å spille, men du får ikke den beste fps'en akkurat. Lenke til kommentar
ENY Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Så... De spillene som ikke involverer internett kan jeg spille problemfritt? Lenke til kommentar
gandi89 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) jeg har erfaring ubuntu, da må du ikke bruke 12.04 siste version, jeg syns det er dårlig. jeg bruker ubuntu 10.10 jeg syns den er bedre litt spilling med quake 3 og openarena. det er greit at du sjekker litt på youtube gameplay noen har tatt filma ubuntu 10.10 de har testa mye spill der. når du skal bruke steam på ubuntu se på video http://www.youtube.com/watch?v=TomsKFaqzA8 DET ER UBUNTU 10.04 DET ER LINUX MINT 13 MAYA 64bit Endret 7. september 2012 av gandi89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå