Woltox Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hallo, for ikke så lenge siden kjøpte jeg meg en Toshiba 15.6" Satellite C850D-109. Jeg tok såklart å reinstallerte den med clean windows, for deretter å gå på toshiba sin hjemmeside for å installere nødvendige drivere. Har også vært på amd sin side for å titte uten hjelp. Skjermkortet er en AMD Radeon HD 7340. Håper det er noen her som har litt mere peiling en meg for å finne oppdaterte drivere =) Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hallo, for ikke så lenge siden kjøpte jeg meg en Toshiba 15.6" Satellite C850D-109. Jeg tok såklart å reinstallerte den med clean windows, for deretter å gå på toshiba sin hjemmeside for å installere nødvendige drivere. Har også vært på amd sin side for å titte uten hjelp. Skjermkortet er en AMD Radeon HD 7340. Håper det er noen her som har litt mere peiling en meg for å finne oppdaterte drivere =) Skjekk ut her, tror du skal finne det du leter etter.. Lykke til http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/supportMyProduct.do?LNG=18&service=ND Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg klarte å finne den for deg, men du må fylle inn om du har en 32 eller 64 bit maskin så skal du finne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå