Gå til innhold

Nytt skjermkort ca2k

MikkelRæv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gigabyte Radeon HD 7850 OC 2GB eller Gigabyte Radeon HD 7870 OC 2GB sistnevnte er best kjøp men det fins kabinetter som kun har plass til 24 CM skjermkort om harddiskene er i veien. Husk å sjekk at du har 500 W strømforsyning.

Hva mener du at kabinettet bråker? Enten har du mye billige vifter i kabinetter ellers har et veldig tynt kabinett vil støy lettere høres.

MICROPLEX støydempingsmatter, Xtreme 2 2-lags kan kanskje vurderes i så fall?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

ikke helt spot on.. men jeg ville virkelig tatt meg råd til det billigste GTX660Ti kortet der ute. er over budsjett, men du vil ikke angre om 1år...

just my 2 cent.

Om et år vil spill kreve mer båndbredde og man bruker mer komplekse shadere, ingenting av dette vil kjøre bra på et 660 Ti...

Hvorfor kjøpe dyrt grafikkort som ikke takler antialiasing?

Lenke til kommentar

ikke helt spot on.. men jeg ville virkelig tatt meg råd til det billigste GTX660Ti kortet der ute. er over budsjett, men du vil ikke angre om 1år...

just my 2 cent.

Om et år vil spill kreve mer båndbredde og man bruker mer komplekse shadere, ingenting av dette vil kjøre bra på et 660 Ti...

ville du ikke heller kjøpt 660Ti enn 7870?

H

Lenke til kommentar

just my 2 cent.

H

Jo, men jeg hadde heller kjøpt 7950 enn 660 Ti ;)

Lenke til kommentar

iogmed at et 660ti kan klokkes til 670 nivå med stockkjøler er nok den bra nok :p

den minnebredden er ikke flaskehals i bf3 nå så tror nok det ordner seg om et års tid da ingen spill kommer til å være for tunge :p

660ti er et glimrende produkt men tror nok det må ned en 500kr i pris(ser mann på hva som skjedde med 560ti skjer det nok, hvertfall nå som 7950 koster 2400)

men må nok si meg enig i at 7950 til samme pris som 660ti med tredjepartskjøler gjør den til et bedre valg.

Lenke til kommentar

just my 2 cent.

H

Jo, men jeg hadde heller kjøpt 7950 enn 660 Ti ;)

Bare for å være sikker, det er fordi 7950 klokker mye bedre ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...