snabben112 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 hei, jeg trenger tips mot tett nese, noe som kan hjelpe i dag. ligger her i senga å får ikke sove. snyter meg nesten hele tiden, og klarer ikke puste med nesa. Det er så ubehagelig. så jeg tar imot noen raske tips ! -Takk på forhånd! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Pust med munnen. I morgen så kjøper du nesespray med menthol. Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 problemet er at jeg ikke klarer å sove slik det er nå. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skjønner det, men da er du ikke trøtt nok. Synes det er litt digg å sove når man er tørr i kjeften. Bare ha munnen bittelitt oppe. Er det ikke deilig når det tørker seg i munnen? Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 nei xD. synnes vertfall ikke jeg. jeg har sovet med nesa hele livet, de gangene jeg er tett så får jeg ikke sove. derfor jeg lurte på om det var noen tips. Har hørt at saltvann hjelper, men er usikker på hvordan jeg skal bruke det, så jeg tar ingen sjangser. snart brukt opp ett helt toalett rull på og snyte nesa. begynner å bli temmelig lei -.- Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ja. Det er vanlig at nesesprayer inneholder saltvann. Ikke det at jeg hadde giddet, men er du flink til å bruke Google så er det ikke umulig at du finner oppskrifter på hvordan du skal blande deg saltvann som du kan sniffe. En hel toalettrull altså? Er det kontinuerlig renning fra nesa? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Du kan få kjøpt saltvannsnesespray på apoteket. Om den renner, så ville jeg anbefalt Otrivin nesespray mot tett OG rennende nese, fåes også på apoteket og noen matvarebutikker. Endret 6. september 2012 av Marte Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 ja det renner ekstremt mye samtidig som den er helt tett. men tusen takk for tipsene det er over nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå