Trond Olav Løkken Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Solgt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 En meget lekker bil (i mine øyner) - både design og farger og som trolig ikke er så praktisk for oss som liker å dra med oss mye foto- og turutstyr Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer med ny bil ;-) Fargen vekker oppsikt vil jeg tro, og cab er jo greit i varmen. Fint bilde dette, selv om det er litt mange elementer i bakgrunn. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Solgt? Likte den godt og kunne tenke meg et kjøp etter lottogevinst på lørdag ;-) Et fint dok Trond Olav med hilsen Leif Sigvard ;-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Solgt? Likte den godt og kunne tenke meg et kjøp etter lottogevinst på lørdag ;-) Et fint dok Trond Olav med hilsen Leif Sigvard ;-) Takker for tilbakemeldinger på bilebidet,Leif Sigvard og dere andre! Om vi samler oss på digit og spleiser, så kan vi jo kjøpe denne Rollsen og bruke den som "firmabil". Regner med vi blir sponset litt, også. Vet ikke hvor mange vi er eksakt, men det blir vel en dag i året hver på oss i det minste, bak rattet. Spørs om det er god vinterbil, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg