bambam Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 angående kabinett: prøv NoiseControl kabinetter (ombygd chieftech, hvis det var det du øsnket) sjkekk på http://www.microplex.no Endret: skriveleif Direkte link til NoiseControl-Kabinetter. Lenke til kommentar
all right Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg ville kjøpt en AMD prosessor Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg ville kjøpt en AMD prosessor Hvorfor ville du det? Lenke til kommentar
antonsen1978 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 lenge siden jeg har svart no. Har vert på ferie, og sitter på en jobbe pc.. Kabinettene, Passer de til komponentene jeg har satt opp? hva er forskjellen på midi tower og full tower? bare størrelsen? tar nok et kabinett uten dør, da jeg skal ha kabler i maskinens forkant. (lite praktisk..) Ser på dette kabinettet :http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3060 Takker for tipset. Lenke til kommentar
antonsen1978 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Noen som har erfaring fra Terra Tec sine lydkort i sammenheng med Cubase? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Selv om jeg driver litt med lyd selv, og har Audigy, er jeg enig i at du kanskje bør overveie et annet kort. Hvertfall hvis du har tenkt å bruke penger på en slik boks på fronten av PC-en. Regner med at du skal ha ting og tang ganske fast koblet til, og da trenger du ikke et slikt frontpanel. Er det en kontakt som er grei å ha oppe på skrivebordet, så er det ikke noe problem å lage en skjøtekabel selv. Når det er sagt, så er det ikke så verst lyd i Audigy2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå