TheNarsissist Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei trenger å ta opp tre fag i år. Fikk 3 i geo, 4 i samf og 5 i naturfag i fjord og skulle fått inn 6'ere på alle. Skulle egentlig begynt å lese i sommer, hadde avtale om å kjøpe bøker av en fyr på finn, men han sendte dem ikke, jeg dro på fylletur og you know the deal. Jeg har ikke begynt å lese enda, har bare lest noen gode sammendrag av alle fagene som jeg kjøpte på studienett. Så, da er spørsmålet, skal jeg melde meg opp nå, låne bøkene av skolen. Lese som en helt og møte opp på eksamen, eller heller vente til våren? Problemet da, er at jeg må lese på disse fagene noe som vil gå utover de avsluttende fagene neste semester. Jeg kan jo evt bare melde meg opp, lese kjapt i gjennom bøkene, nipugge sammendragene og satse på at det går, går det ikke er det 2k ut av vinduet, men jeg kan bare fortsette lesinga og melde meg opp igjen til våren. Btw, usikker på hvilken skole her i østfold jeg skal melde meg opp på, står ikke datoer på privatistweb og i min situasjon hadde det seneste vært mest optimalt. Kan kanskje være litt dumt å ha lærerne som ga meg disse karakterene i fjord som sensor også. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Bump Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ville prøvd å tatt de til høsten. Men ville kanskje bare tatt opp to av fagene. Det er bedre å gjøre det skikkelig bra i to fag, enn halvveis bra i tre. Det mest optimale hvis du vil ha gode karakterer ville nok allikevel vært å vente med å ta de opp. Sats heller alt på de fagene du har nå, og ta etter år etterpå hvor du tar de opp. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Ja, jeg har nå bestemt meg for å satse på geo og samf. Begge disse fagene skal vist være greie å ta opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå