Lars Lavalampe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei, jeg vurderer å kjøpe moped. jeg er 160 cm høy, trur dere dette blir ett problem? og hva er høy km stand for en moped? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 De fleste mopeder går an å senke uten noen store inngrep. Jeg nådde akkurat i bakken med tærne på mopeden jeg hadde, men det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nå er det ganske lenge siden jeg var i mopedalderen, men jeg mener å huske at Mtx var en relativt lav modell den gangen. -Deluze Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 kinasykkel er 10,000km høyt. det meste annet går fint 20,000km+ det er selvfølgelig om du tar godt vare på sykkelen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Nå er det ganske lenge siden jeg var i mopedalderen, men jeg mener å huske at Mtx var en relativt lav modell den gangen. -Deluze Var en Honda MTX jeg hadde, og den er ganske så høy. Honda mt5 derimot er ganske lav. Edit: undres på om min faktisk var hevet, da googling gav meg en ganske lav moped Endret 6. september 2012 av Complexity Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 MT5 var det ja, stemmer det! Takk for rettelsen. -Deluze Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er en grunn til hvorfor jeg måtte styre unna diverse tøffe mopeder fra Rieju, samt en Derbi DRD Pro. Nettopp på grunn av høyde. Ikke var det mulig å senke dem heller. Ved 160 cm tror jeg faktisk du vil få et lite problem. Min Gilera SMT er ganske lav, og når jeg står stille så har jeg tærne i bakken, og jeg er over 170 cm. Nyere supermotarder har det typiske cross-utseende, og derfor er de også veldig høye. Det beste er at du tar turen innom diverse forretninger og prøver modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå