Zt Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hei. Styret på jobben har planlagt en tur om ikke så lenge hvor alle er påmeldt fra begynnelsen. Hvis vi ikke skal være med så må vi melde oss av. Det er også en egen andel på rundt en tusenlapp. Er det lov å gjøre det sånn? Ifølge mitt lille hode så må det da være bedre å la folk melde seg på i så fall. Bare for å ha sagt det, jeg er ikke ute etter å lage kvalme. Bare jeg som er litt nyskjerrig på sånt som dette Endret 5. september 2012 av Zt Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Neppe regler rundt det. De vil vel ha med flest mulig. Regner også med at om det er noen som ikke betaler egenandelen innen en frist, avmeldes de automatisk? 1 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Det blir trekt en hvis sum fra lønnen hver mnd. Så hvis du ikke sier ifra så blir du trekt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Normal måte å få oversikt over hvem som faktisk kommer, innen raskest mulig tid. Selvfølgelig bør det da opplyses temmelig grundig om opplegget og frist for å melde seg av. 1 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Den er god. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå