Torhild Jansen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Røsslyngen blomstrer. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Nydelig mot den blå himmelen..ser litt ut som revebjelle i forstørrelse..tips har jeg ikke Torhild, berre lækkert dette Eller jo, ville kanskje dreid kameraet litt mer til venstre for å få det tilsvarende rent rundt bukketten, slik du har det på høyresiden . Endret 5. september 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Nydelig mot den blå himmelen..ser litt ut som revebjelle i forstørrelse..tips har jeg ikke Torhild, berre lækkert dette Eller jo, ville kanskje dreid kameraet litt mer til venstre for å få det tilsvarende rent rundt bukketten, slik du har det på høyresiden . Takker - ikke dumt det forslaget ditt Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fin denne mot blå himmel-fine farger Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er vel enig i Terjes betraktninger her, Torhild - men jeg synes kanskje du har amputert for mye av bunnen her. Om du ikke klarer å redigere bort den forstyrrelsen vi opplever i venstre side så kan du prøve å flippe bildet horisontalt. Tror da at man vil få en litt annen opplevelse Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Er vel enig i Terjes betraktninger her, Torhild - men jeg synes kanskje du har amputert for mye av bunnen her. Om du ikke klarer å redigere bort den forstyrrelsen vi opplever i venstre side så kan du prøve å flippe bildet horisontalt. Tror da at man vil få en litt annen opplevelse Takker for kommentaren - var nok 'grådig' med klipp i bunnen ser jeg Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Fin denne mot blå himmel-fine farger Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg