wizhl Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Noen som har prøvd 1million? jeg vurdere og kjøpe denne! noen med erfaringer? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har den og liker den ganske godt. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Den lukter jo nokså godt, og er veldig populær, men ville aldri ha kjøpt den fordi alt for mange bruker den. Ville heller funnet en litt mer spesiell parfyme som er mer unik! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Er ikke det den som er så søt at den funker som unisex? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Lukter en blanding av svett nattklubb og veska til en gammel dame. Om du vil ha noe søtt som blir lagt merke til, prøv Thierry Mugler's A*men pure havane. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Da jeg testen den på flyplassen fikk jeg lyst til å ampurtere armen min. Lenke til kommentar
msparco Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Har den Brukt den en gang Ble dårlig av den kvalme lukta Gjemt den bakerst i skapet Men for all del, har du lyst kan du jo alltids kjøpe den. Parfymens svar på Turborg. Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Ting behøver ikke karakteriseres som dritt av selvutnevnte feinschmeckere bare fordi det er populært. "Halve verden" tar neppe feil, million er populær fordi de fleste liker den, ikke fordi den er noe dritt. Til info, bruker den ikke selv, men synes den lukter helt ok. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 1million er en slags billigparfyme vil jeg si. Den lukter billig. Alle går med den. De hiver de etter deg så å få tak i parfymen billig er ingen problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå