ArkArk Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kjenner at jeg er litt sur akkurat nå Har vært i prosess via et rekrutterings firma i ca 1 måned nå, ang en stilling. Har vært i tilsammen 3 intervjuer og fikk i dag beskjed om at jeg ikke fikk jobben. Grunnen? De mente jeg fremsto som usikker pga at jeg spurte om hva slags opplærings program de hadde, og hvordan dettte fungerte i denne bedriften. Høres ut for meg som et såkalt vikarierende argument, dvs at det egentlig var pga. fks at de rett og slett ikke likte meg, noe som hadde vært ok. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nei, du var slett ikkje god nok. Slik er det berre. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Nei, du var slett ikkje god nok. Slik er det berre. Helt okay at jeg ikke nådde helt opp, kanskje pga personlige grunner eller et eller annet slikt. Men pga at man spør om opplærings opplegget dems, det syntes jeg er en noe merkelig grunn til å si nei... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Nei, du var slett ikkje god nok. Slik er det berre. Helt okay at jeg ikke nådde helt opp, kanskje pga personlige grunner eller et eller annet slikt. Men pga at man spør om opplærings opplegget dems, det syntes jeg er en noe merkelig grunn til å si nei... Dem var nok bare snill med deg og holdt sannheten tilbake. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Nei, du var slett ikkje god nok. Slik er det berre. Helt okay at jeg ikke nådde helt opp, kanskje pga personlige grunner eller et eller annet slikt. Men pga at man spør om opplærings opplegget dems, det syntes jeg er en noe merkelig grunn til å si nei... Dem var nok bare snill med deg og holdt sannheten tilbake. Jeg skal være ærlig å si at dette er eksakt hva jeg tror også... Men intervjuere er feige sånn, og denne intet untak.De virker "Interesert" når du går derfra, men så ringer rekrutteringsbyrået en uke senere og kommer med denne beskjeden. Henger ikke på greip overhodet. Kan de ikke bare si det som det er?Hvis de ikke liker meg, eller syntes jeg passer inn, av forskjelige årsaker, så er det HELT OK å høre dette, hvordan skal jeg kunne jobbe med feil og mangler dersom ingen tør å fortelle meg om dem? Forbanna hyklere.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så du tror ikke det er mulig at de syntes du var interessang, men det var noen andre som var enda mer interessante? Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Så du tror ikke det er mulig at de syntes du var interessang, men det var noen andre som var enda mer interessante? Joda, vanligvis har jeg ingen problemer med å godta det du skriver der, men på akkurat denne var det en merkelig følelse av at noe ikke stemte. Men nuff said om dette,jeg er i prosess med andre uansett.Ikke noe å dvele på. Endret 15. september 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Du skal være glad du i det hele tatt fikk beskjed om at du ikke fikk jobben. Det siste kjæresten min hørte når hun gikk ut fra et jobbintervju var; "du hører fra oss uansett", men det skjedde aldri. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Du skal være glad du i det hele tatt fikk beskjed om at du ikke fikk jobben. Det siste kjæresten min hørte når hun gikk ut fra et jobbintervju var; "du hører fra oss uansett", men det skjedde aldri. Joda, det har jeg opplevd mange ganger også.Det er desverre altfor vanlig, og helt ærlig, det er respektløst at man ikke engang gidder å svare.Spesielt når de sier "du hører fra oss uansett", også er det helt tyst fra den kanten etterpå. Når folk viser interesse for en stilling, kan man i det minste gi lyd fra seg ikke sant?Håper disse jævla rekrutteringsbyråene leser denne tråden, for maken til svada som disse lirer av seg alså...det loves og lovprises og alt er såååå posetivt, men i de fleste tilfeller er det waste of time å la disse "finne" drømmejobben. Drømmejobben finner man på egenhånd, det er min erfaring.Sparer deg for et intervju også, iogmed at man må møte dem før man kommer i dialog med det firmaet man søker jobb hos.Slik kan det fort bli 3-4 intervjuer, også får man likevel ikke jobben. Jeg er møkklei av sånne byråer, hva slags "jobb" er det å ha som jobb å finne folk til andre jobber?Overbetalte fjotter, hele gjengen spør du meg.Nå er det sikkert mange som FÅR jobb på denne måten også, men dette er min erfaring. Endret 17. september 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå