WaterMarked Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tittelen sier det meste. Spiller på hardcore, liker de fleste maps. Har ikke premium. Kunne vært gøy og spilt med noen just for fun. Ps. Har ikke mye erfaring med teamspeak. Noen som er med? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 tja, spiller ikke så mye Hardcore, men kan jo uansett vær med og prøve add sprintball96 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 sendt request. Liker hardcore bedre pga man slipper hud, slipper og tømme ett m,agasin for og drepe noen. Krever litt mer teamplay osv. Lenke til kommentar
Phanero Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Legg meg til Phaner0 og min kompis Roflerik. Spiller alt av mods & maps (utenom Noshahr), Vi spiller normalt som "support" i luft, Jets, Attack Hk, og Scout! men åpent for alt fra seriøse spillere Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Supert at flere er med. Jeg legger dere til senere i kveld. er litt på farten nå. Er ganske fleksibel selv når det kommer til class, varierer litt ettersom hva som er best der og da. Må legge til at micen min er som så da jeg spiller med skikkelige headphones. Og micen jeg bruker er koblet til noen billige øreklokker jeg bare har rundt halsen. Har ikke stillt inn etc. Men det ordner seg, er noob når det kommer til mic. Har ikke brukt det mye.. Endret 6. september 2012 av WaterMarked Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Sent request nuh. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg er ikke heime, men på lørdag-søndag så kan jeg godt vær med å spile BF3! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå