Jetfighter Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Heisan Jeg fant disse i går ved en tilfeldighet, mens jeg kikket etter gadgets på DX i dag http://e.dx.com/albums/201207/android-4.0-mini-pc/index.html?utm_source=dx&utm_medium=albums&utm_campaign=android-4.0-mini-pc Det frister veldig å kjøpe en bare for å ha en hehe Jeg ser den kjører Android 4.0, betyr det at den har akkurat samme bruksområde som en telefon med 4.0? Navigasjon, internett, youtube, spotify osv. ? Jeg har også sett litt på Raspberry Pi som også ser lovende ut. Jeg tenkte at det kunne vært kjekt å ha en slik minipc montert i båten for da å se på filmer, spille musikk, internett, youtube, kart(planlegge ruter osv. i google maps). Tror dere en slik kan klare det? Mvh Jetfighter Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg vet ikke. Men har du vurdert nettbrett i stedet? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har ingen erfaring, men det er vel tilsvarende den dinside testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå