JuC1y Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei! Jeg lurer på om det er noen nettsteder som kan hjelpe meg med økonomistyring? Jeg sliter med renteregning, internrente, nåverdi, kalkyler osv. Semestret har akkurat startet og det kommer sikkert masse annet jeg ikke kommer til å forstå med engang, derfor lurer jeg på om noen der ute har noe som kan hjelpe meg med dette faget? Boken jeg bruker er, "Økonomistyring 1 - Aage Sending" Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ta en snakk med foreleseren din, det er i hans interesse at studentene som tar faget gjør det best mulig. Han kan nok komme med gode tips til tilleggslitteratur og aktuelle nettsider. Ellers har foreleseren min i mikroøkonomi anbefalt EDIWM, som har korte videoer som forklarer grunnleggende økonomiske modeller og teorier. Kanskje du finner noe relevant der? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Har pratet med foreleseren, men han anbefaler bare den boka, og denne "Investering og finansiering - Ivar Bredesen" Men den er heller ikke til noe særlig hjelp. Skal ta en titt på nettsiden du viste meg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå