Nittutt Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Heldig som har opplevd det? Ville ikke kalt det heldig akkurat. Kan du ikke bare prøve å tenke litt logisk her og bare ha sex med en jente du faktisk VIL ha sex med istedenfor å mase om dette med jomfrudom? Ser du tilogmed har laget et emne der du spør om det finnes en jomfru som vil ha sex med deg... Første gangen min var med en som hadde hatt sex før, det takker jeg for. Jeg lærte mye mer da, og følte meg mer komfortabel, enn jeg har gjort i ettertid. Det som gjorde det bra var at hun var kjæresten min og at jeg likte henne godt. Ikke at hun var jomfru. Poenget mitt er (skulle egentlig svart på det i den andre tråden men skriver det her, er forsåvidt litt OT også). Det er 10000 ganger viktigere at din første gang er med en du stoler på og føler deg komfortabel med, ikke at hun er jomfru Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 (...) Poenget mitt er (skulle egentlig svart på det i den andre tråden men skriver det her, er forsåvidt litt OT også). Det er 10000 ganger viktigere at din første gang er med en du stoler på og føler deg komfortabel med, ikke at hun er jomfru Det er ingen fasit. Dette er meget individuelt. Folk har ulike ynskje. Punktum. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Det er ingen fasit. Dette er meget individuelt. Folk har ulike ynskje. Punktum. Jeg foretrekker også å ikke lytte til erfarne folk, men dessverre viser det seg at de ofte vet hva de snakker om. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Det er ingen fasit. Dette er meget individuelt. Folk har ulike ynskje. Punktum. Jeg har aldri møtt noen kvinner som mente at første gang var fantastisk. Første gang gjør vondt, og derfor er det vanskelig for kvinner å nyte opplevelsen. Siden han har mye erfaring så må han være langt mer forsiktig enn det han ønsker å være. Jeg synes man skal vente med å ha sex til man er i et langvarig forhold. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Det er ingen fasit. Dette er meget individuelt. Folk har ulike ynskje. Punktum. Jeg foretrekker også å ikke lytte til erfarne folk, men dessverre viser det seg at de ofte vet hva de snakker om. Det er ingen fasit. Dette er meget individuelt. Folk har ulike ynskje. Punktum. Jeg har aldri møtt noen kvinner som mente at første gang var fantastisk. Første gang gjør vondt, og derfor er det vanskelig for kvinner å nyte opplevelsen. Siden han har mye erfaring så må han være langt mer forsiktig enn det han ønsker å være. Jeg synes man skal vente med å ha sex til man er i et langvarig forhold. Eg svarar på dette i brukartråden min Endret 7. september 2012 av Staketten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå