Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg er i et forhold med en utrolig flott jente. Har holt på med en god del før, men har aldri vært så lykkelig som nå. Problemet mitt er muligens litt uvanlig.

 

Jeg har aldri tatt jomfrudommen fra noen. Tenker på det hele tiden. Har søvnproblemer som en følge av dette. Studerer medisin, men får ikke konsentrert meg ordentlig lenger. De jeg har hatt samleie med har alle hatt sex med andre. En god venninne av hun jeg er sammen er jomfru. Vi holdt på en stund, men ble som sagt sammen med venninna.

 

Kjæresten min ville blitt utrolig såret om jeg hadde hatt et one-nightstand med noen, selv om de hadde vært jomfruer. Har derfor slått fra meg den tanken. Hun har "tatt jomrudommen" til to menn. Burde det ikke vært nok med en? Hadde det gått å slå opp, ha sex med en annen og deretter blitt sammen med kjæresten igjen?? Er dette uetisk? Er for meg helt moralsk forkastelig å være utro. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Anonym poster: 0a4d50cdfb464aba77621e6be3d508a3 Anonym poster: 0a4d50cdfb464aba77621e6be3d508a3 Anonym poster: 0a4d50cdfb464aba77621e6be3d508a3 Anonym poster: 0a4d50cdfb464aba77621e6be3d508a3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forstår deg rett, så har du altså lyst til å ta jomfrudommen til noen, men problemet er at du har lyst til å være sammen med denne jenten, som da ikke er jomfru?

 

Ser ikke helt poenget med å ta jomfrudommen til noen bare for å ta den. Det blir neppe spesielt bra. Du sier det er moralskt forkastelig for deg å være utro, men å slo opp med damen for å ta jomfrudommen til noen, og bli sammen med henne igjen blir jo forsåvidt det samme? Ikke ser jeg for meg at hun vil ta deg tilbake igjen etterpå heller, det du foreslår er jo helt idiotisk, og moralskt forkastelig..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så du har et ønske om å gi en jente et stort arr for resten av livet hvor du står sentralt som hovedperson og tittelen på bildet er "Vond og dårlig sex!"...

 

Sikkert ikke en uvanlig tanke, men du har jo fortsatt muligheten. Det enkleste er å finne ut hva din nåværende partner er med på, som hun ikke har prøvd før. Det finnes flere åpninger, det finnes steder, det finnes stillinger, det er mange andre områder hvor du kan være grensesprengende og først.

Lenke til kommentar

Hva har jomfru med saken å gjøre? Om du (eller dama di) gjør det slutt for å knulle en annen for så å gå tilbake til deg/henne igjen får vel dere finne ut av selv.

Syns du det er greit at hun gjør det? Gjør det slutt med deg, for så å komme tilbake etter at hun har knullet en hun har så lyst på?

Du vil gjerne ta ei jomfru, hu vil ha seg en monsterpikk - kjør på begge to hvis dere har lyst.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

hmmm....

 

Hva er det som er så poppis med å poppe hinna?

Det er som oftest vondt og smertefult for jentene....og sannsynligheten er stor for at de har NULL peiling på hva de skal gjøre med deg eller seg selv....

Ergo, du drømmer om klønete fumlig, usikkerhet, og smerte osv osv...

Siden du "tenker" tanken å slå opp for å ha sex med noen andre, og så gå tilbake,

aner det meg at du er egoistisk nok til å kun tenke sololøp og sprekke hinna.og løpe tilbake til X'en...

Da kan du snakke moral som iallefall burde gi dårlig søvn.....

Endret av DeathByDigital
Lenke til kommentar

Ja, dere har rett alle sammen. Er vel i en litt desperat sinnstilstad akkurat nå. Hadde nok aldri klart å slå opp, og situasjonen ville vel egentlig bare vært dum! Tar selvkritikk for det. Er uansett fint å få høre det av andre og :)

Så hadde ikke hatt sex med ei annen jo mindre hun hadde sagt at det var greit, men vet ikke hvordan jeg kan få denne lysten til å forsvinne. Anonym poster: 0a4d50cdfb464aba77621e6be3d508a3

Lenke til kommentar

Støtter Holyashell med det han sier, det er nok det enkleste :)

Sikkert ikke en uvanlig tanke, men du har jo fortsatt muligheten. Det enkleste er å finne ut hva din nåværende partner er med på, som hun ikke har prøvd før. Det finnes flere åpninger, det finnes steder, det finnes stillinger, det er mange andre områder hvor du kan være grensesprengende og først.
Lenke til kommentar

hehe..

Skjønner at det er spennende og intr. siden alle hauser opp dette med å ta hinna.

men dette er sjeldent like "glamorøst" som det merkelig nok fremstilles.....

1) jenta er oftest uerfaren, og vet ikke hva hun skal gjøre med deg eller seg selv.....

2) det gjør vondt....

3) det blør

4 det gjør vondt (enda en gang)

 

og lista er lang med tilsvarende "positive" ting....

så fortell meg hva som er bra med dette??? hvor er glamoren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk Holyashell! Skal det. Det føles helt merkelig ut for meg også Cola89. Jeg ser jo selv hvor sprøtt det jeg skriver er, men klarer ikke å bli kvitt følelsen. Vil jo ikke være drittsekk mot dama. Vil heller ikke såre et annet menneske. Er noe emosjonelt det her. Føler ikke at jeg har eiertrang. Kan det ha noe med stolthet å gjøre? Og nei, vil aldri såre kjæresten min. Anonym poster: 0a4d50cdfb464aba77621e6be3d508a3

Lenke til kommentar

Herregud da mann!

 

Så du ønsker å være utro med kjæresten din for å kunne oppleve hvordan det er å ha sex med en jomfru? Du forsvarer dette med at kjæresten din har tatt 2 jomfruer tidligere. Det er noe av det verste jeg har hørt. Hadde jeg bare sagt det der, men gjort ingenting ville kjæresten min øyeblikkelig slått opp med meg.

 

Du vil ikke bare ødelegge for kjæresten din, men du vil ødelegge for venninnen hennes også. Når kjæresten din finner ut så vil hun slå opp med deg og vennskapsforholdet mellom kjæresten din og venninnen din vil kollapse. Venninnen hennes vil angre på det hun gjorde og også bryte forholdet med deg. Alt dette vil du risikerer fordi du ønsker å oppleve hvordan det er å ta en jomfru. Som nevnt, det er ingenting stort i å ta en jomfru. Årsaken til at man ønsker en jomfru handler om trofasthet, ikke om god sex.

 

Du er mer voksen enn som så. Enten så slår du opp, eller så lar du den venninnen være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud da mann!

 

Så du ønsker å være utro med kjæresten din for å kunne oppleve hvordan det er å ha sex med en jomfru? Du forsvarer dette med at kjæresten din har tatt 2 jomfruer tidligere. Det er noe av det verste jeg har hørt. Hadde jeg bare sagt det der, men gjort ingenting ville kjæresten min øyeblikkelig slått opp med meg.

 

Du vil ikke bare ødelegge for kjæresten din, men du vil ødelegge for venninnen hennes også. Når kjæresten din finner ut så vil hun slå opp med deg og vennskapsforholdet mellom kjæresten din og venninnen din vil kollapse. Venninnen hennes vil angre på det hun gjorde og også bryte forholdet med deg. Alt dette vil du risikerer fordi du ønsker å oppleve hvordan det er å ta en jomfru. Som nevnt, det er ingenting stort i å ta en jomfru. Årsaken til at man ønsker en jomfru handler om trofasthet, ikke om god sex.

 

Du er mer voksen enn som så. Enten så slår du opp, eller så lar du den venninnen være.

 

This.

Lenke til kommentar

Denne tråden har for meg fungert mest som en "utblåsning". Tusen takk alle sammen. Setter virkelig pris på de konstruktive tilbakemeldingene deres. Måtte lese gjennom det jeg har skrevet flere ganger før jeg tok til meg hva det egentlig var jeg tenkte. Moralsk forkastelig: JA. Dere har virkelig hjulpet meg ved å sette meg på plass :)

 

Skal krydre den seksuelle delen. Skal prøve å slutte å tenke "jomfru". Har vært sammen med dama i snart 5 år. Det skal bli mange flere. Denne tråden er nok løst for min del, med unntak av evt. tips om de beste måtene å få bort tanken på "jomfrudom". Anonym poster: 0a4d50cdfb464aba77621e6be3d508a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke gøy å ta jomfrudommen til en jente. De er jævlig usikre, vet ikke hva de driver med, får vondt og sexen pleier å være shit. Har tatt 3 selv og alle sammen ble forelsket i meg etterpå (trodde de). Jævlig irriterende..

Er du i det heile klar over kor heldig du er som har fått oppleve dette? Og fleire gongar, til og med!?

 

Og om det så er så jævleg, kvifor sender du ikkje dei bort til oss upulte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...