TCK Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei! Jeg og en kamerat har hatt litt problem med det integrerte lydkortet på Asus A7N8X Deluxe. Derfor satte vi inn ett SB Live! Når vi spiller så skurrer det noe voldsomt etter en liten stunds spilling i BF 1942. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Dette ser ut som et vanlig problem med dette hovekortet. Har samme problem jeg også, men da kun med det integrerte lydkortet. Det er en del forslag på andre tråder i formuet(har ikke prøvd noen av de) Lenke til kommentar
TCK Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Noen andre som vet hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Opplevd samme problem med _mange_ forskjellige oppsett. Mitt problem mlå i spillet, ikke i hovedkortet. Oppdaterte spillet og alt ble OK. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå