Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En jente som jeg liker


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har likt en jente som har gått i klassen min i ett år, og har endelig klart å fortelle henne det jeg følte for henne og det gikk mye til for at jeg bestemte meg for å gjøre det(natten før fikk jeg ikke sove i det hele tatt bare tanken på at jeg skulle gjøre det, gjorde meg nervøs!).

 

Jeg møtte henne et sted alene på skolen, og det gikk faktisk bedre enn det jeg hadde forventa. Jeg fikk henne til å rødme, smile og le, samt hadde vi øyekontakt gjennom hele samtalen. Hun sa til meg at hun synes at jeg var en grei fyr, men hun hadde aldri tenkt på det . Likevel ville hun ta sjansen, og jeg foreslo at vi skulle gå ut å finne på noe (dette fordi jeg egentlig ikke kjenner henne kjempe godt).

 

Jeg har sikkert skrevet masse uinteressante ting, men mitt spørsmål er hvor jeg skal ta med en jente som jeg ikke kjenner kjempe godt? Jeg vil helst til et sted der vi kan snakke med hverandre og bli bedre kjent med hverandre (fordi jeg liker denne jente utrolig mye). Hvilke dager og tidspunker er perfekt for en "first date"? Skal jeg hente henne hjem ifra og ta henne hjem tilbake etter daten? Og sist men ikke minst hva skal jeg gjøre for at det ikke blir noe akward silence?

 

Takker på forhånd ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spis middag ute? Se en film hjemme hos deg eller hos henne?

- Problemet med de tingene er at det kan oppstå akward silence (skjer spesielt hvis du fokuserer på at det IKKE skal skje).

 

Eventuelt kan dere finne på noe som gjør at det er mindre sannsynlig for at akward silence ikke oppstår, f.eks bowling.

Kino er også et alternativ, men da får dere ikke pratet så mye sammen.

 

Personlig ville jeg valgt enten middag ute eller film. Gjelder bare å slappe av, når man blir bedre kjent flyter samtalen automatisk.

 

Good luck :)

Lenke til kommentar

Spis middag ute? Se en film hjemme hos deg eller hos henne?

- Problemet med de tingene er at det kan oppstå akward silence (skjer spesielt hvis du fokuserer på at det IKKE skal skje).

 

Eventuelt kan dere finne på noe som gjør at det er mindre sannsynlig for at akward silence ikke oppstår, f.eks bowling.

Kino er også et alternativ, men da får dere ikke pratet så mye sammen.

 

Personlig ville jeg valgt enten middag ute eller film. Gjelder bare å slappe av, når man blir bedre kjent flyter samtalen automatisk.

 

Good luck :)

Når jeg tenker meg om så er ikke ta henne ut på middag greia noe særlig lurt -_- Tror det heller ville ha vært bedre å ta henne ut på bowling.

Men i ihvertfall takk for tipse ;)

Lenke til kommentar

Ikke hent henne hjemme. Det blir bare for klisjé.

Siden du er 17 år er det vel mulig å ta henne med hjem til deg? Sett på noen tv-serier på PC-en din etc.

Jaa, men problemet hjemme hos meg er at huset mitt alltid er fult av folk uansett :( Når foreldrene mine ikke er hjemme ville det ha vært bedre, men det ville ha vært heftig kleint å hente en jente hjem til meg. Hun har aldri møtt foreldrene mine og de har aldri møtt henne. I tillegg så er kjenner vi ikke hverandre kjempe godt. Det er bare det at vi møtes på skolen og har jobbet sammen i prosjekter å gruppe arbeid.

Men det med å hente henne hjem til meg er lurt over lengre tid

Takk ;)

Lenke til kommentar

Bowling. Beste første daten syntes jeg, gjort det mange ganger og alltid med suksess.

 

Grunner:

 

1. Det er en positiv og underholdende atmosfære.

2. Du får sett sider av henne som man ikke får se ellers. F.eks konkurranseinstinktet hennes.

3. Det kan ikke bli "awkward silence". Faktisk umulig (så lenge du ikke er helt baklengs, noe det ikke virker som).

4. Etter en bowlingmatch er det ganske fristende for henne å bli med hjem til deg for å slappe av / se en film. Kanskje det blir noe kos også ;)

 

Start daten rundt 5-6 tiden og vær hjemme hos deg til 8 ca. Da har du noen timer til å kose deg med dama i sengen mens dere ser på noe og tar på hverandre, snakker, whatever floats your boat.

Lenke til kommentar

Bowling. Beste første daten syntes jeg, gjort det mange ganger og alltid med suksess.

 

Grunner:

 

1. Det er en positiv og underholdende atmosfære.

2. Du får sett sider av henne som man ikke får se ellers. F.eks konkurranseinstinktet hennes.

3. Det kan ikke bli "awkward silence". Faktisk umulig (så lenge du ikke er helt baklengs, noe det ikke virker som).

4. Etter en bowlingmatch er det ganske fristende for henne å bli med hjem til deg for å slappe av / se en film. Kanskje det blir noe kos også ;)

 

Start daten rundt 5-6 tiden og vær hjemme hos deg til 8 ca. Da har du noen timer til å kose deg med dama i sengen mens dere ser på noe og tar på hverandre, snakker, whatever floats your boat.

Det hørtes bra ut takk for tipset ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...