David_T Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei, de siste mnd'ene har netter vært sinnsykt dårlig, det hopper ut flere ganger vær dag (mange!) og er sinnsykt irriterende. Har GET 10/2 bredbånd, og det var SUPERT i starten, og lenge, men plutselig ble det dårlig, og startet å hoppe ut, og være tregt. Kan det være routern? har prøvd å oppdatere firmware men hjalp ikke. Har restarta routern mange ganger, og instalert nettet på nytt, uten hell. Vurderer å stikke å kjøpe ny router, men usikker på om det vil hjelpe. Sendte mail til get, og de sa nettet så bra ut, og ser ikke noe problem med nettet, og ikke hørt noe feil om nettet rundt her jeg bor, men de skulle holde nettet under overvåking i 1 uke, men hørte aldri noe mer fra dem. Vil det hjelpe med ny router? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Om det vil hjelpe med annen router kan jeg ikke bare si sånn. Men det vi ofte spør om (er på opplæring i lignende call center) er om du har en annen maskin du har testet med. Er det alle enhetene i husstanden eller er det bare 1 som opplever det? Samt hvordan oppfører ruteren seg når problemet oppstår, eller er det noe annet du legger merke til? Lenke til kommentar
David_T Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Jeg kjører kabla fra routern, og faren min trådløst, begge opplever at nettet blir borte. Har ikke merket at routern oppfører seg noe spesielt anderledes når problemet skjer. Men det skjer ofte, det blir borte, 20 sek så tilbake, så blir det borte igjen. sånn fortsetter det ganske ofte. Tidligere var det at nettet oftest forsvant timer på kvelden, men nå forsvinner det ofte, i korte men mange tilfeller. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hviklen router er det du har nå (Eks: Linksys WRT54G) og hvilken prisklasse tenker du på når det evt gjelder ny router? Lenke til kommentar
David_T Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 GN-BR32L-RH Tenkte egentlig en billig en, som ikke disconnecter, bare en som funker er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 http://prisguide.tek.no/sok?pg-q=WNR3500L+&n=0 er rimelig og trolig god nok til ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå