Klompisify Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei, jeg planlegger å skrive en bok på kanskje 50-100 sider, jeg spørr dere om dere har lyst til å sette opp et tankekart om hva den skal handle om. Vis dere lurer så når dere poster tankekartene gir dere alle rettighetene til meg Mvh. Bjørnar Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tankekart! Hvor har du det ordet fra? Og hvis du ønsker å skrive noe, så burde du vel selv vite hva du skal skrive om!!! Eller skal vi skrive boka for deg også? Merkelig innspill. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Er du dumm?? Jeg har mange ideer, men jeg synes det er gøy å skrive en historie av noens andre ideer. Og et tankekart er noe de fleste er igjennom på skolen, duuh -.- Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Du har så masse skrivefeil at du skal ikke legge ut på noe bokprosjekt noen gang snart. Men her er forslag: 1. Se feil i seg selv 2. Finne sine begrensninger 3. Hvordan tenke selv 4. Kreativitet kan læres Det er 4 ideer du kan skrive masse om, så nå er det ingen sutring. Her er gratis software for tankekart, Freemind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå