Galdust Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei! Jeg er på utkikk etter ny bærbar som hovedsaklig skal brukes til skole, multimedia, streaming og også litt gaming (mest eldre spill med lite krevende grafikk, så skjermkortet er ikke så viktig). Den vil bli fraktet en del rundt, så byggekvaliteten er viktig for meg. Den bør heller ikke være for tung (den gamle laptopen veier 3kg...). Og sist, men ikke minst, den må ha minimum 1600x900 oppløsning hvis den er større enn 13". Budsjettet er på ca 6000 kr. Har tittet litt på denne Lenovo'en: http://www.prisjakt....t.php?p=1350646 Har hørt mye positivt om en thinkpads byggekvalitet, så denne bør vel være ganske robust. Har også skjermoppløsningen jeg ser etter og siste generasjons prosessor. Eneste negative jeg kan se er at den ikke har SSD/hybriddisk og at den veier litt. Vil koble den til TVen (skjermkortet duger vel til det..? TVen er 40" full HD), men hvordan blir dette med displayport vs HDMI? Kjøper jeg bare en displayport til HDMI kabel? Andre forslag og tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå