ArkArk Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) RTS? 1.Supreme commander Forged ALLIANCE 2.Red alert 3.Age of Empires 2 4.Total Annihilation 5.C&C Generals Zero Hour og C&C Tiberian Sun Jeg blir aldri lei av å gjenta at Supreme Commander er det beste RTS spillet jeg har spilt.Det er nok pga de store kartene, og sømløs zooming.Enhetene er mange og de er fete.Du kan selv velge om du vil ha med de største enhetene eller med/uten nukes.Du kan ha så mange nukes du vil, eller experimental units(store enheter som det tar tid å bygge, men som er kraftige) Eneste som begrenser er antall enheter totalt, men med en moderne pc kan du ha 1000 enheter pr spiller uten å få lag. Derfor er jeg meget spent på den åndelige oppfølgeren til TA, Planetary Annihilation, som nå er under utvikling. Tenk, sømløst mellom PLANETER!Er det rått eller er det rått!??Å kunne ødelegge/sprenge en planet er antagelig så kult at det ikke finnes sidestykke.Dette er akkurat hva jeg ønsker meg, endelig noen som har forstått hva som er fett.. RTS som helst kan graves ned i nevada ørkenen og glemmes av menneskeheten: 1.Supreme Commander 2 :grumpy: :grumpy: !!!!!!(MAKKVERK!) 2.Age of Empires 3 3.Red Alert 3 Endret 17. september 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå