TheOnlySniffy Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Hei, jeg er en gutt på 14 år og ønsker å dra på TG13. Moren min er ikke så glad for dette, hun mener jeg bør vente noen år. Hun mener at det er et u-sosialt event langt unna (Jeg bor i Bærum), når vi har hytte 1 time unna Hamar. Jeg har lyst til å dra dit med klanen min, og noen venner av meg... Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "overbevise" henne om at jeg bør få dra. Så jeg håper at dere som leser kan hjelpe meg Lenke til kommentar
xitd Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Kan jo be henne lese dette kanskje: http://www.gathering.org/tg12/no/information/for-parents/ ? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Spør hvordan hun kan argumentere for at det er mere usosialt å sitte 5 dager med bestekompissene å gjøre noe av det man liker best, sammenlignet med å sitte 5 dager på hytta med familien. Endret 5. september 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Hvis du skal være med i noen konkurranser kan du jo fortelle henne at du har muligheten til å vinne ganske sweete premier. Og hvis resten av vennene dine får lov er jo det også et argument i seg selv. Det virker som hun ikke vet så mye om hva som foregår der hvis det er sånn hun beskriver det, så det kan sikkert være lurt å opplyse henne litt Lenke til kommentar
TheOnlySniffy Skrevet 5. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Hvis du skal være med i noen konkurranser kan du jo fortelle henne at du har muligheten til å vinne ganske sweete premier. Og hvis resten av vennene dine får lov er jo det også et argument i seg selv. Det virker som hun ikke vet så mye om hva som foregår der hvis det er sånn hun beskriver det, så det kan sikkert være lurt å opplyse henne litt Jeg er hennes første barn så hun har alltid vært litt overbeskyttende, men dette har vært drømmen min i mange år nå, og nå vil jeg virkelig dra Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Nrk super lagde en dokumentar i fjord som fulgte to gutter på rundt din alder på tg , vis henne denne så ser hun litt bedre hva det går i og hvor bra TG crew passer på deltagerne sine . 1 Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 TG har meget profesjonelle folk, som har arrangert dette i mange år. Jeg ville prøvd å få tak nummeret til en kontaktperson i TG, og lat hun få stille sine spørsmål direkte til de. Meget sikkert på at de kan berolige henne, og argumentere for at dette faktisk er ett meget trygt miljø, og ikke minst veldig sosialt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå