angst Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei! Som tittelen antyder så ønsker jeg å reparere min "nr 2" TV: Denne bruker jeg til streaming og diverse når husholdningens hunkjønn okkuperer stuen. Den fungerte helt fint til ca 3mnd siden(Typisk, rett etter garantitiden falt ut). Etter ca 20 min med bruk, faller bildet ut. Dette gjentar seg hver gang jeg bruker den, altså TV fungerer i ca 20 - 30 min, så faller bildet ut. Jeg kan ikke bare slå den av og på igjen, det henger igjen en stund. Jeg har ikke tatt tiden på hvor lang "nedkjøling" TV trenger før den er oppe å går igjen. Jeg har åpnet TV for å blåse ut støvet, men dette har ikke hjulpet. Er det noen som har en ide om hva som kan være galt med TV? Og dersom dette er noe som kan fikses, men ikke av meg, er det noen steder i Bergen som kan utføre dette? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Generelt så har det seg slik at slikt er dyrt og reparere utenfor garanti tiden. Kanskje også så dyrt at det kan lønne seg å kjøpe en ny billigtv av bedre kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå