Pwiur Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hei Jeg har akkurat kjøpt meg en Macbookpro, og det andre i gruppen min på skolen har PC. De klarer ikke å finne mac`n min på nettverket, men jeg finner deres. Problem 1: jeg får ikke tilgang til pc`n til de andre Problem 2: De finner ikke min mac. Spørsmål: Gratisprogram for NTFS på mac? Endret 7. september 2012 av Pwiur Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Gå til Deling på Systemvalg: Aktiver fildeling og gå til valg: Sørg for at SMB står på 1 Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Gå til Deling på Systemvalg: Aktiver fildeling og gå til valg: Sørg for at SMB står på Det har jeg prøvd tidligere, finner fortsatt ikke mac´n min. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har dere testet å koble direkte mot den da? \\x.x.x.x Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Ja. smb://x.x.x.x viss dette er korrekt? Finder --> Koble til direkte Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Jeg har klart det nå, men de får ikke adgang til mac´n min. Hvordan endrer jeg dette passordet? Har prøvd samtlige passord jeg har brukt siste 5 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå