Gintoki Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Ser etter flere folk å spelle med på den serveren siden jeg så og si er en fersking på GW Har for øyeblikket 1 hunter i lvl 10 og en nystartet warrior i lvl 2 (Begge er charr) Har alerede en kompis på den serveren, men er ikke ofte han er på. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 14. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser etter flere folk å spelle med på den serveren siden jeg så og si er en fersking på GW Har for øyeblikket 1 hunter i lvl 10 og en nystartet warrior i lvl 2 (Begge er charr) Har alerede en kompis på den serveren, men er ikke ofte han er på. Andeb.6905 Har en del low-level characters. RImelig casual når det gjelder Guild Wars 2, men du kommer nok til å se meg online i blant Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser etter flere folk å spelle med på den serveren siden jeg så og si er en fersking på GW Har for øyeblikket 1 hunter i lvl 10 og en nystartet warrior i lvl 2 (Begge er charr) Har alerede en kompis på den serveren, men er ikke ofte han er på. Andeb.6905 Har en del low-level characters. RImelig casual når det gjelder Guild Wars 2, men du kommer nok til å se meg online i blant Er ganske casual selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå