Myst Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei Sitter med en 24" Dell 2408WFP og 19" 1908FPBLK her på jobben og bruker den store som hovedskjerm. Saken er at store skjermen er så vanvittig varm på overflaten og merker det til tider når jeg jobber lenge, mest i øynene at de svir. Er mye stråling denne skjermen gir har jeg merket. Den lille er ikke så varm. Noen som har kjennskap til om denne skjermen bare er sånn eller kan man endre innstillinger slik at den ikke blir så varm? Har allerede skrudd ned på kontrast og lys, men vil ikke jobbe på en mørk skjerm heller. I verste fall må jeg bare bytte skjerm. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Høres ut som en feil med skjermen. Ingen grunn til at du skal kjenne at en 24" skjerm utvikler så mye varme. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hej Ked af at høre, at du har problemer med din Dell skærm. Da det er en ret stor skærm, anbefales det ikke at sidde for tæt på den. Kører du standard opløsningen på den (1920*1200)? Hvis du bruger en mindre opløsning, kan billedet blive lidt sløret, og det kan være meget hårdt for øjnene. Hvis du bruger standardopløsningen, og problemet stadig er der, må du gerne sende dit servicetag (hvis skærmen har et), eller ordrenummer i en privat besked. Så ser jeg meget gerne på sagen. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Endret 5. september 2012 av DellCare Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Hei Takk for svar. Prøver å sitte minst 40-50 cm fra, men har en tendens til å nærme meg litt. Har på høyeste oppløsning. Dette er på jobben da, så hvis det blir plagsomt prøver vi nok å fikse det internt først før vi gjør noen drastiske tiltak. Skal ta en praterunde med de andre som bruker samme skjerm om de opplever det samme. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Helt ok. Du er ihvertfald altid velkommen til at kontakte mig, hvis du skulle få brug for hjælp. Hav en rigtig god dag. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
w4zz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei Bruker også denne på jobb, kan bekrefte at den blir litt varmere enn andre. Vet ikke hvorfor men har lagt merke til det. Men merker det ikke noe på øya, sitter ikke nærme skjermen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Setter denne som løst/oppdatert da jeg fant ut det er normalt for denne modellen. Kollegaen min sin er også like varm, men han blir ikke påvirket av det og sier det er normalt for slike skjermer. Da var den saken løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå