Satyrion Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har en innleverings oppgave, skal skrive et essey om hva enn jeg vil, men kan jeg bare finne et ferdig skrevet essey på Engelsk via google og så oversette det med google translate og til slutt rette opp i gramatiske feil osv. Er det noen sjangs at lærerer som vurderer mitt essey kan finne ut at det er kopiert. Jeg vet de sjekker en del på nettet om du kopierer er norsk skrevet essey, så finner de det sikkert men om der er orginalt på engelsk og oversatt til Norsk er det vell mye vanskeligere? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du kommer sikkert ikke til å bli tatt for det, men det er jo lov å håpe. Jeg ser uansett ikke helt hvordan metoden din krever mindre arbeid i forhold til resultat, enn det gjør å skrive essayet selv. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Jeg vet ikke hvordan jeg skriver et essey, og er utrolig dårlig til og skrive. Ser ikke for meg hvordan jeg skulle bli tatt, de kan ikke google det og finne linker til det da det er oversatt fra et annet språk Lenke til kommentar
malef Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dette høres ut som en veldig dårlig ide. Du kan jo åpenbart norsk, så da er det bare å streve med å få rablet ned et essay. Du vil jo få tilbakemelding fra læreren, så det er jo en viss mulighet for at du kan lære noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå