Espen Jansen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tør du vende tilbake til arenaen? Les hele saken Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jippi, gleder meg faktisk stort til å spille Gladiator igjen! Det var et fantastisk spill, selv om det ikke kunne måle seg med de andre. Og til deres info, det er ikke en spin-off selv om det fokuserer mer på ett element enn de gamle. Det følger fortsatt storylinen til de gamle, og har samme utviklere. Nuff said. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Huff, for mange HD remakes til at jeg klarer å spille de. Synes dette spillet var OK. Fikk det i julegave da jeg var mindre når det kom ut, jeg og ei anna spilte gjennom det samme kvelden. Fantastisk co-op. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Enkelt skal dette skaffes! Har triologien på PS3 samt dem som kom til PS3 med Tools Of Destruction, Quest For Booty, A Crack In Time og All 4 One Stor fan av Ratchet-serien for å si det slikt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå