Gå til innhold

Beste program for avspilling av SVCD i XP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Power Dvd er nok kongen på haugen. Den spiller nesten alt, men enig i det at det beste er å se det i stua på Dvd spilleren

 

Men den koster jo masse penger, gjør den ikke? Fant ikke noen gratisversjon av den som ikke hadde f.eks 30. minutters videolimit.

 

Har installert Elcard MPEG player (trial version) nå, og det ser ut til å funke helt ok. Men takk til alle som har svart meg :-)

Lenke til kommentar
Windows media player kanskje :?:

 

Takk for svar, men WMP funker ikke ved avspilling av SVCD ("error downloading codec")

Selv om microsoft ikke klarer å finne den riktige codec'en til deg betyr det ikke at den ikke finnes. Bare søk litt rundt så finner du den.

 

Jeg foretrekker Windows MediaPlayer 9 til tross for MicroSoft, men det finnes sikkert noen bra alternativer også. Smak og behag.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående noe av det samme. Jeg har en dvd spiller som spiller svcd og vcd. Men jeg har en del mpeg og avi filer jeg vil spille av på spillern min. Sprøsmålet er hvordan jeg kan få di filene(mpeg,avi) til å bli svcd eller vcd? går det an..... og hvis jeg har en divx fil, Kan den bli til vcd eller svcd?

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål angående noe av det samme. Jeg har en dvd spiller som spiller svcd og vcd. Men jeg har en del mpeg og avi filer jeg vil spille av på spillern min. Sprøsmålet er hvordan jeg kan få di filene(mpeg,avi) til å bli svcd eller vcd? går det an..... og hvis jeg har en divx fil, Kan den bli til vcd eller svcd?

 

Finnes mange .avi til vcd/svcd konvertere. Søk etter SVCD på www.shareware.com, www.tucows.com eller lignende.

Lenke til kommentar
Windows media player kanskje :?:

 

Takk for svar, men WMP funker ikke ved avspilling av SVCD ("error downloading codec")

Selv om microsoft ikke klarer å finne den riktige codec'en til deg betyr det ikke at den ikke finnes. Bare søk litt rundt så finner du den.

 

Jeg foretrekker Windows MediaPlayer 9 til tross for MicroSoft, men det finnes sikkert noen bra alternativer også. Smak og behag.

 

Du trenger SLD Codec pack 1.5 spiller alt da. :D

Lenke til kommentar

Har fått media player til å funke med svcd nå. Og har også prøvd empgplayer. Men jeg må bare si... svcd er ett format som ligger langt bak divx og xvid. Håper virkelig flere og flere DVD spillere støtter DivX og Xvid i fremtiden for det er ett overlegent format.

 

(mpg har vel alltid vært underlegent avi uansett komprimering?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...